Podmioty wykupujące miejsca pod stoiska handlowe z możliwością korzystania z Energii elektrycznej zobowiązane są aby wszystkie urządzenia, które będą przez nich użytkowane odpowiadały wymogom Polskiej Normy PN/E-05009 oraz powinny być wykonane i eksploatowane zgodnie z obowiązującymi Przepisami Budowy i Eksploatacji Urządzeń Elektroenergetycznych.
Wszystkie pytania dotyczące strony technicznej prosimy kierować do elektryka Zlotu – Jarosława Marczyńskiego, tel. 606 641 173, impulsborne@vp.pl.
Minimalna moc energetyczna – 2 KW (cena 1 KW wg obowiązujących stawek zakładu energetycznego).
Organizatorzy wprowadzają całkowity zakaz handlu materiałami pirotechnicznymi.
OGŁOSZENIE!!!
Zapraszamy do składania wstępnych, pisemnych ofert na kompleksową obsługę gastronomiczną (bez sprzedaży napojów alkoholowych).
Oferty należy składać w siedzibie Centrum Kultury i Rekreacji w Bornem Sulinowie, Al. Niepodległości 21, 78-449 Borne Sulinowo do dnia 31.03.2011r.
W terminie od 1 do 8 kwietnia powołana przez organizatora komisja rozpatrzy złożone oferty.
Oferenci wytypowani przez komisję zostaną zaproszeni do dalszych negocjacji w dniu 12.04.2011r. o godzinie 14:00.
Informacja o zakończeniu konkursu zostanie umieszczona na stronie Centrum Kultury i Rekreacji www.ckir.bornesulinowo.pl w dniu 13.04.2011r.
Oferta powinna zawierać następujące informacje:
– wpis do rejestru działalności gospodarczej lub aktualny odpis KRS;
– krótki opis działalności;
– informacje o doświadczeniu w obsługiwaniu podobnych imprez masowych;
– informacje o posiadanych zasobach ludzkich oraz wyposażeniu;
– ofertę gastronomiczną wraz z cenami detalicznymi;
– proponowaną kwotę netto na rzecz organizatora za obsługę imprezy.
OPŁATY OD UCZESTNIKÓW ZLOTU
Uczestnik | 40,- zł |
Dzieci do lat 10 | zwolnione z opłaty |
Pojazdy militarne | zwolnione z opłaty |
Pojazdy cywilne | 50,-zł |
OPŁATY ZA STOISKA HANDLU MILITARIAMI
Powierzchnia stoiska | Wysokość opłaty |
4 x3 m | 450,- zł+ VAT |
6 x3 m |
650,- zł+ VAT |